Burada çoğu postlarda görmüştüm, şimdi ben de bir haftadır yaşıyorum. Sabahları ellerim uyuşuyor 5 dakika aç kapa aç kapa yapıyorum sonra çözülüyor. Bunun nedeni ödem mi? İnternette baktım öyle yazıyor ellerin ödem tutmadı ama neden böyle oluyor bilemiyorum. Ciddi bir şey mi doktora gitmeli miyim hemen?