Herkese merhaba. Hikayemi paylaşma amacım normal doğum isteyenlere cesaret vermek. Özetleyerek paylaşıcam. Hiç açılmam olmadı dolayısıyla sancım da olmadı. 40. Haftamda gece hastaneye yatışım oldu. Önce saat 1de fitil verdiler. Fitil bir ucunda ilaç olan diğer ucunda ip olan birşey. 2-3saate etkisini gösterir dediler ve nst ye bağladım. Uyu dediler ama ben heyecandan uyuyamadım. Sancılar ufak ufak sabaha karşı başladı. Sabah 6da sancılar daha şiddetlendi. Sancı geldi mi zorlanılıyor evet ama olmadan da doğum olmuyor maalesef. Suni sancıyı saat kaçta verdiler hatırlamıyorum. Öğlen 12ye kadar sancım arttı. 3cm de epidural istedim. Doktorum 4cm i bekleyelim dedi. Doğumu takip edebilmeleri için daha iyiymiş öylesi. Epidural için anestezi ekibi geldi. Epiduralden sonra hayat çok güzeldi:) refl sancısı gibi ağrıları hissettim. 10 cm açılmam oldu. Kuvvetli bir şekilde ıkınmamı istediler. Tek nefeste ıkanabildiğiniz kadar ıkınıyorsunuz zor bir aşama ama motivasyon büyük olunca başarıyorsunuz. 15dk da Akşam 6da doğum gerçekleşti. İlk gebeliğim bu arada kızlar sorunuz varsa yanıtlarım