Gmz98 Papatyaaa__ lazerde radyasyon var o yüzden sıkıntı ama ağda sorun olmaz bence çok sıcak sürülmedigi sürece ağda ve epilasyon kullanıyorum bende 🤷
Ask-bebegim dilanklnc1717 valla bende hamileliğimden beri ağda yaptırıyorum doktoruma sormuştum sorunyok demişti
Gmz98 Papatyaaa__ bi problem olmaz bence doktorların da hepsi ayrı konuşuyo kafamız karışıyo çok sıcak kullanma ama yap bence iç kısma etki etmez ki ağda
CemrePektas dilanklnc1717 ben doğuma yakın gittiğim ağdada göbeğimi de aldırdım sezaryen kesindi ve bant kılları da çekmesin diye 😂 bunda almadım daha hiç, sezaryen kesinleşince yaptırırım ama yine