melegiminannesi1212 doktordan doktora değişir sanırım. Kardeşime doktoru sormuştu nasıl istiyorsun diye, sezaryen yaptırdı. Benimki direk normal doğum taraftarı ama kızımız makat pozisyonunda hala, yavaştan kendimi sezaryen psikolojisine hazırlıyorum 🥺 makat doğurtamam dedi, o sorumluluk benim için fazla dedi doktorum. Bakalım, hayırlısı…