9+5 im arkadaşlar biraz kendimi yorsam dışarı çıkıp yürüsem hemen kanamam oluyor ilk başlarda kahverengiydi sonra son 3 tür kırmızıya döndü. İlk olduğunda acile gittim kalp atışı vardı bebek iyiymiş. 2. olduğunda özel doktoruma gittim yine aynı bebek iyi sorun yok sadece kanama alanı var biraz.. Şimdi bugün yine dışarı çıktım biraz yürüdüm yine geliyor kırmızı kanama.. Niye sürekli böyle başına gelen var mı psikolojim bozuldu artık 🤦🏻♀️😥
Gideyim mi acile kararsızım..