cauuv1 2..hamileliğim ilk hamileliğimde 28. Haftadan başladı sertleşme kasılma başka sikintilarida çıkardı 1 ay hastanede yattım sürekli nst serum öyle geçti .. yine hamielyim 24 haftalık ağrım vardı bebek sertlesiyodu doktora gittim sancı çıktı açılma başlamış .. tecrübesiz olsam söylemem bunlari ki bn korkutmak için değil geç kalmasin bı baktirmakdan zarar gelmez diye yazıyorum . Sizin doktorunuz öyle demiş olabilir bnm doktorum sertleşme ağrı vs durumunda hastaneye git hemen diye uyarısı var daha dün bu sebepden 1 gece kaldım..