OzlemNur_ oğlum 3 yaşına geliyor
Kreşe gidiyor oradaki çocuklarda rota salgını başladı
Aşı yaptırmayanlar çok ağrılı geçirdi hepsi hastnelik oldu bazıları hastanede yattılar o kadar ağırdı
Ama benim oğlumun aşısı vardı rotayı yaptırmıştık
Hiç etkilenmedi bile kreşe gitti hep hiç sorun yaşamadık
Eve aşılar çok pahalı farkındayım ama inanın gerekiyor