Merhabalar 24 haftalık hamileyim doopler çekimde plesanta önde olduğu söylendi ve bebeğin hareketlerini çok fazla hissetmediğimi söylüyorum 17. Haftadan beri doktoruma bugün sonuçları göstermek için gittim bi sorun olmadığını söyledi sonuçlara bakıp ve muayene esnasında inşallah plesantayı yırtmaz dedi nasıl yani dedim oynamazsaa sorun olmaz dedi daha açıklama yapmadı farklı konulardan konuştu eve geldim sonuçlara kendim internetten inceledim plesanta anterior yazıyor sonucunda araştırdığımda bayağı problem gibi gözüküyor başına gelen varsa yardımcı olabilirmi