Ozge-ay tıpkı sizin gibi birbirine yakın iki isim arasında kaldım alya ve ayla 🙈 çevremde ayla burada alya çoğunluk olarak oy aldı ama ben ayla da karar kıldım 💕 evde yüksek sesle arya veya alya diye seslenin hangisi içinizi kıpır kıpır ediyor ve kızınızı hayal ettiriyorsa onu koyun ikiside çoookkk güzel çünkü 🌸