Kızlar 34 haftalık olduk bugün tam doktor kontrolünde doktor çişini çok fazla tutmuş kızın 3 cm olmuş mesanesi dedi haftaya tekrar kontrole geleceğiz böyle bir olay yaşayıp düzelen var mı sonra ki süreç ne oldu bana açıklar mısınız çok endişeliyim böbreklerine sorun olur mu doktorum çok iyi korkutmamak için bana bir şey söylemedi ama araştırmalarım pekte iyi demiyor 😓