eylullara Karnım çok ağrıyor 3 4 saattir ve adet ağrısı gibi bir ağrı var doğum sancısı mı ? İkinci gebeliğim doğum sancısını biliyorum bu ona hiç benzemiyor . Nedeni ne olabilir benim durumu yaşamış olan var mı ?