Yareniko26 5+3gebeyım mıdem çok bulanıyo dun Keseyı gördum doktor 3hsfta sonra gel dedi kalp atışı içın daha erken mı gıtsem
Gizmoo Yareniko26 bende 5 ye gördüm 10 gün sonra gel dedi ama gitmedim 14 gün olsun diye gözükmez falan. Bence 3 hafta çok 2 hafta yeterli