Hatice333 Kızlar dün test yaptım ilk 10 dk tek çizgiydi bi kaç saat sonra ikinci çizgi belirdi . Bugğn de test yaptım sabah bu seferde aynı tek çizgi dışarıdaydım eve gelip baktığımda ona çift olmuş sizce kuruma çizgisi mi yoksa bişeyler var mıdır ?
Aysnr11 Hatice333 ilk 10 dk dan sonra çıkan tüm çizgiler geçersizdir canım en iyisi kan ver emin olursun 😊🫶🏻
Meli-sa Hatice333 genelde bende de öyle çıkıyor adetim 4 gün gecikti eşim gelince hastaneye gideceğim kan vermeye herşey ozaman belli olacak 🤣
Sibelsibos Hatice333 hepsinde koruma çizgisi çıkacağını sanmam tek tük çıkıyor öyle ama iki tanesi sana denk geldiyse valla büyük tesadüf olur😀 hayirlisi olsun insallah vardır bebiş ama kan ver bu süpheli duruma bence🙏🙏
umaydurununannesi Hatice333 erken gebelık testıyle dene bence adetım 3 gun sonra dun senın testten yaptım bısı yoktu bugun erken gebelık aldım cıft cızgı
Aysnr11 Hatice333 benim yaptığım 10 testten 8 inde illaki çıkardı kuruma çizgisi hatta bir çok kez hamileyim diye sevinip sonra kan verince negatifi görüp üzülüyordum artık hiç güvenmiyorum bu testlere ben. Ama inşallah vardır canım sen bir kan ver hayırlısı olsun 🥰🫶🏻
Ftrhn Hatice333 hamilesin bence canım negatif olduğunda bildiğin bembeyaz oluyor orası kuruma çizgisi bile olmaz 😀
ezgi-esk Bence yeni hamilesiniz benim testim gibi çünkü. Ilk yaptığımda tek çizgi çıkmıştı atıyordum tam dikkatlice baktığımda 2. Çizgiyi gördüm. Kuruyunca da bu şekilde belirginleşti. Kuruma çizgisi genelde şeffaf gibi oluyor.
Hatice333 ezgi-esk yani olsa bugğn yapınca biraz olsa da koyulaşırdı hemen çıkardı diye düşünüyorum yine de umutlanmayayım ama inşallaj vardır 🙏
Hatice333 Bbetll canım bende ilk defa kullanıyorum bu testi trendyoldan almıştım toplu ds sağlık yazıyor