RavenV iş yerindeydi. O sıra da hastaydim baya. Evde test yaptım pozitif sağlık ocağına gittim kan verdim ama ertesi gün öğlenden önce çıkmaz dediler bende kafayı yerdim beklemek için eve dönerken emzik aldım bir tane x🥰 eve geçtim o sıra eşim aradı. Dedi nasıl oldun. Dedim çok kötüyüm ben bekle geliyorum dedi. 5 dk ya kapının önündeydi camdan geldiğini gördüm. Hemen telefonu kurdum kamerayı açtım elimde test emzik bekledim. Telaşla kapıyı açıp beni o halde görünce ağlamaya başladı 🥲 sonra bende ağladım 😂 birlikte yarım saat ağlayıp kendimizi toplayıp Dr a gittik beta verdim 45 dk ya çıkar dediler hayatımın en uzun 45 dk si 😂 1245 gelmişti ahh ahh Mazi şimdi üstünden 28 hafta 3 gün geçmiş 😂