Alizee Tugceeeeeee1 bu sizinle ilgili testler. Referans aralığına bakarsanız anlarsınız, ama tabi dr danışın mutlaka ❤️
Tugceeeeeee1 Alizee bebeğimden kan alındı ama? Alt vs yazıyo bunların ne ifade ettiğini bilmiyorum baktım Google den ama anlamadım
Esradede1 Bebekte sarılık mı var ? Bilirubin değeri yüksek çıkmış. ‘Y’ ile ifade edilenler referans aralığı yüksek demek. Hepsi sarılığa çıkıyor ama siz yine de doktora danışın benim anladığım bu.