Merhaba, 24 haftalık gebeyim aktif şikayetim olmamasına rağmen idrar yolu enfeksiyonu çıktı ve doktor tablet antibiyotik başladı 5 gün boyunca. İlk kez gittiğim bir doktordu, açıkçası antibiyotik kullanmak konusunda çok kararsız kaldım başına gelen kullanan var mı?