Svvl 16+1 deyiz. Neredeyse 10 gündür sürekli her gün çok şiddetli başım ağrıyor. Çözüm bulamıyorum parol yeterli gelmiyor. Sizler neler yapıyorsunuz bu durumda ?
Tusse18 Svvl ben ben ben 16yız yaklaşık bi 10 gündür falan bende çekiyorum,bir kere parol serum yedim iyi geldi sonra yine devam hiç bir çare bulamadım öyle çekiyorum magnezyuma başlayacağım
Amineazra Svvl tam o haftalarda benimde olmuştu bir hafta çektim. Doktor tansiyonuna baktır demişti isterseniz öyle yapın