Ben öğretmenim Kırıkhana atadım. Eylülde iş başı var ama benim doğumum da eylülde. Doğum izni nasıl olacak hiç bilmiyorum. Ev falan yok diye görünüyor hep. Geçen müdür yardımcısı herkesten tek mi aileyle mi geliyorsunuz diye bilgi aldı konteyner için. Ama ne olacak hiç bilmiyorum. Ağustos eylül gibi imza vermek için gitmem gerekecek ama zaten riskli gebeyim İstanbuldan Hataya bu halde nasıl gidicem falan hiç bilmiyorum. Çok belirsiz önüm. Allah hepimizin yardımcısı olsun diyelim ne yapalım🌸