Kuzular selam 36+5 oldum inanılmaz bi bel ağrısı ve ara ara sol kasığıma ağrı giriyor bebeto makat gelişli zaten ama belim çok fena böyle kuyruk şokumu tarafı arada gidiyo ağrı sonra geliyor anlamıyorum normal doğum sancısı bu şekilde mi başlıyor yoksa ağırlaştığım için mi böyle sizce