Reyhankaraaa 39+4 deyim bugun nişanım geldi kanama sancı su gelmesi olmadiği icin eve yolladilar sizce evde neler yapabilirim ?
ozley Reyhankaraaa henüz doğurmadım ama burda okuduklarımı yazayım. 😅 sıcak duş, squat yapmak, yerleri silmek ve ilişki burada tecrübeliler tarafından yazılmıştı.
Reyhankaraaa tubimom ayyy ben bugunden beri maf oldum mide yanginindan acaba ondan mi daha az yiyim.yarın
tubimom Reyhankaraaa tabiki mide asidin artmıştır canım dikkatli ye doğum sırasında da mide bulantısı olduğunda kusma fln oluyor