Kızlar 2 3 hafta önce ikili tarama için devlete gittim 13+2 olduğunu söyledi doktorum herşeyin güzel olduğunu bir sıkıntı yok dedi bugun özele gittim normalde 15 haftalık olması gerekiyordu ama 13+4 dedi çok takıldım tedirgin oldum beni bilgilendirirmisiniz lütfen