140955 Ozgeeee37 evet doktorum bana da 12. Hafta da %60 kız dedi, 13. Hafta sonlarında bir daha kontrolüm vardı bu sefer de %80 kız dedi canım
Ozgeeee37 My_Angels ay doktorum bugün cinsiyeti kağıda yazdı pazar günü cinsiyet partisi yapıcam çok sabırsızım 😂🥲🥹
Ozgeeee37 Yazmelegi_ doktora normal muayene gittim ve bana cinsiyet belli dedi renkli baktı ve bacak arası da açıktı baya baktı yani eminim dedi
Ozgeeee37 140955 doktorum belli diyince bende dedim normalde kozlar 16 haftaya anca anlaşılır kesin erkektir diye düşünüyorum da o yüzden merak ettim 😂
Attoya Ozgeeee37 oğlumu 12de söylemişti doktor. Kızımda baktı ama bişi göremedi kız olabilir diye konuştuk. 1 hafta sonra nifty testinde kız olduğunu öğrendik