ikranurkutay Arkadaşlar bugün sabah uyku arasında 2 defa ard arda kasığıma bıcak saplanir gibi agrı oldu saniyelikti ikisinde normalmi sizce bu haftalarda sizde yasadınızmı?
Aslan10 ikranurkutay çok normal hapşurunca da aşırı ağrı olabilir yerleştiği için bünyenin alışma süresi olur böyle canım korkma 10 haftalık olucaz hala ağrı oluyor
ikranurkutay Aslan10 teşekkür ederim canım sanki kasıgımdan birşey çekildi sancı gibi sn ard arda olunca endişelendim saglun 🥰