Edolili Zeliha272763 bizde 32+1 iz. Benimde bebeğim çok hareketli değil azalma oldu ama kendini de unutturmuyor öyle diyim
Yazmelegi_ Zeliha272763 bende bu yüzden sağlık ocağına gittim kalp atışını dinledik ve o an bebek hareketlendi içim rahatladı bugün bugün doktor kontrolüm vardı doktor hareketinde azalma olursa muhakkak gel dedi bana
Zeliha272763 Edolili inşallah canım ben diğer bebeğimi doğumdan sonra kaybettim o yüzden korkuyorum böyle bir post açtım Allah’ım kimsenin emeğini boşa cikarmasin
symart Zeliha272763 bende 32 haftalgım birkaç gün normal zamanda göre daha az hareket etti. Tabi biraz korkup doktora gittim. Normal olduğunu büyüdügü için olablyrmiş ama aşırı bi azalma hissedyrsn bi göster
symart Zeliha272763 birde cok hareketli günler geciriysn o yüzdende etmyr benm öyleydi sonra yine eskiye döndü hareketleri
Zeliha272763 Yazmelegi_ canım ben köyde oturuyorum burda devlet hastanesi bir tane randevusuz almıyorlar özel hastanede yok acile mı gitsem kipirdiyor ama az
Zeliha272763 Yazmelegi_ kıpırdama var eskiye nazaran az geçen gün iş yaptım yoruldum ondanda olabilirmi
Yazmelegi_ Zeliha272763 yorgun olunca da olabilir hareketi yavaşlar ama yine de ihmal etme mesela bizim kontroller 2 haftaya düştü