frdvs18 merhaba arkadaşlar pcos hastasıyım gonalf iğnesi 75 ml vurdum yumurtalıklarım tepki vermedi doktor 112 ml e yükseltti yine bugün gittiğimde tepki vermemiş dirençli yumurtalıkların dedi 150 ml e yükseltti böyle bir durumu yaşayanınız oldu mu acaba
Marsmelow frdvs18 benimde sağ taraf pco görünümlü. Her ay doğal döngümde 1 yumurtam kendiliğinden oluşurdu. Bu ay aşılamada 75 ml gonal f kullandım. Sadece pco olan yumurtalığımda 1 adet yumurtamız olgunlaştı. Sol tarafta sorun olmamasına rağmen direnç göstermiş. Doktor bana mısın dememiş sol yumurtalık dedi. İlacın kaçıncı günündesin ?
twinsmom_ frdvs18 merhaba pcos değilim ama aşılama ile hamile kaldım ilk 50 ile başladık daha sonra benimde yumurtalarım direnç gösterdi yükselttik merak etmeyin doktorlar ayarlıyor muhakkak dozu
aslii57 Canım benim Dr um direkt kiloya yaşa göre hesaplıyor 150 ile başlatmıştı benim yumurtalarım.gelismisti sonradan 75 e düşürdü senin Dr azdan başlayıp yukseltmis
frdvs18 aslii57 evet aynen öyle oldu canım bakalım 150 ye geçtim neler olacak salı günü tekrar gidicem
frdvs18 aslii57 birde iğneyi göbekten mi koldan mı yapıyordun ben ilk göbekten yaptım sonra yağlı biraz kolundan vurul dedi
frdvs18 Marsmelow ilk aşılama yaptırdığımda çok güzel devam etmişti aşılama tutmadı ama yumurtalar çok iyiydi bu sefer böyle oldu. dün akşam 150 ml vuruldum 2. günündeyim bakalım
aslii57 frdvs18 bende göbekten vuruldum canım bana öyle bişey demedi benim yumurtalarım güzel gelişti ama hem aşılamam zor oldu hemde tutmadı zaten