NareHaci cok cok normal, ilk hamileliğim 19+3 de hissetmiştim ayrıca cok zayıf biri olmama rağmen, benimde doktorum 17. Haftada felan hissediyo olman lazım demişti ama hissedilmiyo demekki
Suan 26 haftalığız her gün düzenli ve net hissediyorum zaten 19. Haftadan beri