Knergiz evet bende öyle yapmayı düşünüyorum artık, sancım gelsin öyle giderim doktora.Kendi ne zaman doğmak isterse o zaman gelsin, doğum şekline de o zaman karar verilsin. Direkt teslim olmak bana da mantıklı gelmiyor.
Teşekkür ederim yorumunuz için 🌼