Sina Arkadaşlar merhaba kuzımız olacak ismini inş ahsen koyacağız ama yanına birşey bulamadık yardımlarınızı bekliyrm😇
BaharAytekin Sina ay çok guzel hep arzum oydu ama eşim istemedi o yuzden koyamıyacagız adı gibi olsun prenses🙏
Sina Elaylama eşimde ahsen nisa dedi ama biri n ile bitio biri n ile başlıyor bilemedm güzel gelmiyor sanki kulağa😏 Yinede çok sağol cnm birdaha düşğneym😍
BaharAytekin Sina öykü nisan diye karar verdık ahsen hem anlamında hemdr kuran da gecısınden dolayı cok guzel. Ama ah sennn diye laf atarlar kızıma dedı babası🤣🤣🤣
Mrtnurr Bence başka isim düşünmemelisin tek daha güzel ahsen yeterli gibi olmadı basına bi isim ekle sonuna degil
omerhalis ahsen mina arkadasin oyle daha uyumlu duydugum icin oyle diyorum seslenirken cok narin oluyo