Busra__06 Memurum doğum izninde maaşımı almaya devam edecem diye biliyordum dün aldığım çalışamaz raporumun altında bu yazı yazıyor bu özel sektör için mi geçerli bilgisi olan var mı
Busra__06 Blgekrks ya öyle mi ben kurumumda çalışanlara sorduğumda maaşı ayın 15 inde almaya devam ediyorsun demişlerdi