Sinemak_97 merhaba,
Ben ilk hamileligimi ogrendigim gunden beri keseyi gordukten snra daha dogrusu kan sulandirici igneye basladim, hergun bir igne seklinde devam ediyorum 37+4 oldum salı gunu planli sezeryan dogum olucak.
Dogum sonrasi 15 gun daha kullanmami istedi doktorum sonrasinda kesicez.