Kızlar bu 2.ci doğumum ilki. Normaldi iç kanama geçirdim çok kötü bi doğumdu hali ile bu sezeryan olacak hem erken doğum olacak hem ilkinin psikolojisi kaç gecedir uyuyamıyorum bu arada haftaya doğum Allahın izniyle rüyalarıma giriyor diyorum ya çok kötü geçerse ya hissedersem iyice kendimi korkutuyorum genel anestezi istedim ama doktor spinal onerdi sizinle dertleşmek istedim 🥹