Ben progestanı çok kullandım halende kullanıyorum 5.aydayım ilk bir hafta ağızdan alınca mide bulantısı kusma baş dönmesi yaptı doktora gidince bu sefer fitil olarak kullan dedi ve şuan fitil olarak kullanmaya devam ediyorum herhangi bir yan etkisi olmuyor ama zamanla koku yapıyor akıntıyla karışınca doktorum normal dedi umarım sağ salim kucağımıza alırız bebişlerimizi .Geçmiş olsun.