Hanimlar benim iki oglum 13 12 yasinda ikizler
Kizlarim var 3 yasinda spiral ile tekrar hamile oldugumu ögrendim 5 haftalik esim kesinlikle istemiyor aldir diyor bu yuzden ayrilma karari aldik yenide ev bulmustuk neyse ben cocuklarla oraya tasinicam ayrilicaz kafam cok karisik sizce bebegi aldirayimmi en dogru karar nasil olur yardimci olurmusunuz