havvanuraydirekk12 bende detaylı ultrasonda öğrenmiştim plasenta rahim ağzını tamamen kapatıyor benimki ve hiç düzelmedi 32.haftadayım bu saatten sonra da düzelmez benim zaten 🙈 öğrendiğimden beri zamanımın çoğunu yatarak ve aşırı dikkat ederek geçiriyorum, uzun yürüyüşler asla yapmıyorum. Doktor araba kullanmamı bile yasakladı, ilişki ve ıkınma tarzı zorlayıcı şeyler zaten yasak.. doktorunuz ne diyorsa onu dinleyin ve dikkat edin internette ki şeyleri okuyup kendinizi üzmeyin çünkü ben ilk öğrendiğim zamanlar okuyup okuyup ağlıyordum çok kötü günler geçirdim boşuna bebeğimi de üzmüşüm diye vicdan yapıyorum şimdi 🙈