Kızlar çatlatma iğnesinin bugün 11. Günü ve çatlatma iğnesinden ortalama 14 gün aonra adet olunur diye okudum biliyorum ama benim adet tarihime göre çatlatma iğnesinden 23 gün sonra adet olmam gerek ben 33-34 günde bir adet oluyorum değişiyor . Buna göre adetime yakın mı gebelik test yapmam gerek yoksa 14. Gün mü 3 gün sonra yapsam çıkar mı ? Yada ne zaman adet olurum normal adet tarihine göre mi yoksa çatlatma iğnesine göre mi kafam karıştı ?