Merhabalar tetanoz aşısı olmayan ve sorun yaşayan oldu mu bıraz araştırdım yaptırmamaya karar verdim ama ebe yapılması gerektiğini ısrarla söylüyor başka bir hemşire gerek olmadığını söylüyor aşı da sıkıntı çoğu yerde bulunmuyor bile sağlık bakanlığı tarafından toplatılan bi aşı kafam Allah bullak aşı hakkında düşünceleriniz neler