busra12ince bana da ptesi için teklif etti 39+5 oluyorum kabul etmedim sizinki daha da küçükmüş neden tamam dediniz ki? Doktorum sırf ptesiden itibaren yok diye böyle bir teklifte bulundu ki her şey yolunda suyum vs niye suni alıp olmazsa sezaryene dönmeyi kabul edeyim ya da bebegın zaten gelmeyi planlandığı tarihi belli dışardan bir müdahaleye hiç gerek yok bence, anne karnındaki bir gün dışarıdaki yüz güne bedelmiş gelişim açısından. Ben 40 a kadar bekleyeceğim düzenli takip edilecek farklı bir durum olursa gelmezse o zaman düşünürüm doğumun dışardan müdahale ile başlatılmasını