Hlycsr91 Merhaba ben 18+1 de ilk hareketi Hissettim 19. Haftadada hissettim ama 5 gündür hiç hissetmiyorum bu normalmi acaba artarak daha çok hissetmem gerekmez mi. Bu ilk gebeliğim bu arada.
esnyz14 Hlycsr91 Çok normal o haftalarda genellikle uyuyorlar endişe edecek bir durum yok. 25 haftadan sonra falan hareketleri oturuyor tabi kişiden kişiye ve bebekten bebeğe değişiyor 🌼
nerminnn_ Hlycsr91 25 den sonra düzenli hareketler hissediliyor genelde ben de ilk hissettim sonra 4 gün hiç hissetmedim haftası ilerledikçe düzene giriyor
Taskaya96 Hlycsr91 bende en net şekliyle 18. Haftada hissettim o gün bu gündür düzenli olrak hareket ediyor benim bebeğim🪬 bir doktorunuza danışın emin olun bence