babyasyanil 35+1 im sanki icimde bisi patladı birden gazda değil gibi ne olabilir iyice ürktüm cocuk kasıldı sonrasında
Yenibirannee babyasyanil haftanizda normal aslında doktorunuza danışın isterseniz. Burda dogum başlaması olarak suyun patlama sesi diye ornek vererek anlatiyordu tecrübeli anneler.
Taha100111 babyasyanil benimde 38 haftada palon patmalasi gibi ses geldi sonra çeşme gibi akmisti su yarım saat sonrada doğum gerçekleşti
Gunduzalptr Burada okumuştum suyum patlamadan önce karnımdan ses geldi diye acaba öyle bir durum mu oldu ki
babyasyanil Gunduzalptr gerçekten mi😔 suyum gelmedi ama tuvalete gittim yoktu normal fitil akıntım vardı patlayınca anında geliyor mu acaba hiç bilmiyorum
babyasyanil Yenibirannee ses cıktıgını bilmiyordum gercekten bi panikledim patlayınca gelmesi gerekmez mi acaba farklı yerden mi patladı bilmiyorum takip edip doktoruma danışacağım 😔
MugeGuness babyasyanil patlayınca hemen geliyor su korkmayın öyle bi durum yoktur. Kokulu değil ama kaygan biraz ayırt edebiliyorsunuz idrardan falan
Masalada babyasyanil su olsaydı zaten durduramazdın akardı belki bağırsak sesi falan dı korkma bide sen iç çamasırını sürekli kontrol et bişey olmaz Allah’ın izniyle Amniyon sıvısı genelde şeffaf ya da açık renkli berrak bir sıvıdır. Kendine özgü bir kokusu vardır
babyasyanil Gunduzalptr bugün kontrolüm vardı. Bebişin keyfi gayet yerinde cok hareketli maşallah. Suyumda iyiymiş yani her şey yolunda çok teşekkür ederim sordugunuz icin🥰