Yasanixxxx Beta 78.82 den 177 yukselmiş ama doktor ultrason da bakmadı.haftaya gel dedi sinir oluyorum sadece gebelik var dedi
Bursa17 Yasanixxxx Yasanixxxx Dis gebelik olduğunu gorebilmesi için keseyi görüp rahim içinde mi yoksa başka yerdemi onu görebilmesi lazım bir hafta sonra anca yukselir benim 1400 de gormustu
Stella55 Bana ilk günden bakmıştı, rahim duvarında kalınlaşma olduysa rahim içi gebeliktir en azından kese ve bebek göremesek de rahmin durumuna bakalım demişti