Ummuhan64 Kızlar pazartesi günü Allah izin verirse suni sanciyla doğum yapicam ilk gebeliğim çok korkuyorum herkeste suni sancı çok acı diyor. Sizce korkumu yenmek için ve doğumun kolay olması için pazartesi gününe kadar neler yapabilirim lütfen yardım edin
narinbianne Ummuhan64 suni sancının normal sancıdan bir farkı yok. Suni sancı zor diyenler genel olarak doğum sancısının zor olmasından bahsediyorlar. Herşeyin kötü olacağını sakın düşünmeyin ne kadar pozitif olursanız ve kendinize güvenirseniz o kadar güzel geçer süreciniz. Bir avazda kavuşun inşAllah🫶🏻
twofruits Ummuhan64 sancı ağrı olarak düşünürseniz öyle olur doğum kasılmalarla ilerlermiş ağrı acı sancı kelimelerini kullandığımız için sürekli beyin vücuda ağrı hissi verirmiş suni sancı ile doğum yaptım ıkınma hissi gelene kadar hiç zorlanmadım desem yeri var bel fıtığım var sadece o zorladı sonrası kasılmalar uzun sürdüğü için zorlandım
tostperisi Ummuhan64 kendi sancılarının acı derecesini bilmediklerini farz ederek bu yorumu yaptıklarını düşünüyorum. Sen kendi normal sancın geldiğinde de belki çok zorlanacaksın bilemezsin suni sancıyla da belki çok zorlanacaksın ama pozitif düşünmeye odaklanmaya çalış bence kötüye hazırlama kesinlikle kendini
Alyn000 narinbianne suni sancıyi gerçekten abartıyorlar. Doğumda senin ikinmana ve bebeğinin senin desteğine ihtiyacı var. Gelen sancini savmazsan ikinmayla desteklersen bir avazda alırsın kucağına inşallah. Senin acidan bayilman kimsenin işine gelmez önemli olan tek şey sancıni güzel şekilde karsilaman
Sevvim Bu gidisle bende suni sanci alacak gibiyim. Sonuca odaklanacagiz bebegimize kavusacagiz . SALI GUNU bebeginle olacaksin ne guzel🌸 suan kacinci haftadasnz
Ummuhan64 Sevvim InsAllah. Çok teşekkür ederim Rabbim yardım etsin hepimize ben 40+4 üm ama gec yumurtlama olmuştu yani ultrasona göre 39+4 üm doktorum pazartesi suni sanciyla doğumu gerçekleştirelim dedi Çok şükür bir sıkıntımız da olmadı bu zamana kadar
Ummuhan64 Alyn000 Herkes suni sancı biraz daha acı verici diyerek beni iyice korkuttu kendi yakın arkadaşım da suni sanciyla oldu o da aynısını söyledi
Sevvim Ummuhan64 bende 40+3 carsambaya kadar gelmezse planlama yapacagiz hakkimizda hayirlisi olsun🫶🏼
Bade1605 Ummuhan64 her bünye farklı bence canım suni verilince açılma ve sancıyı getiriyor evet ama o sancı geldiğinde onu nefes kontrolüyle karşılayabilmek önemli emin ol❤️ 15 gün oldu doğum yapalı bu ikinci normal doğumum bide ağda yaptıramayan ben doğurduysam herkes doğurur 😅
Ummuhan64 Bade1605 İnan bende ağda bile yaptıramayan biriyim, insAllah dogumum kolay olur çok gerginim
Ssezer Bende suni sancıtla doğum yaptım kendi sancım gelmedi bebeğinde suyu azalmıştı doğumu başlattılar normal sancı nasıl oluyor bilmediğimden sancı şiddeti hakkında bişey diyemem sancı sürem 6 saat sürdü doğumum da 15 dkka sürdü