Neslihankrhmt benim de B12im düşük çıkmıştı doktor hap verdi, iki hafta sonra başka bir doktora göründüm o doktorda istersen hapı bırak iğne vereyim haftada bir vurul dedi. İğne haptan daha çabuk etki eder dedi. Yine de kadın doğum doktorunuza danışın ama bana da iğneyi vereyim diyen kadın doğumcuydu. Ben şehir dışındayım bu şehri iğneyi nerede vurdurucağımı falan bilmiyorum o yüzden haptan devam ediyorum