Sinem0135 Kızlar 2 defa kalp durması yaşadım. Kürtaj oldum . Bugün sonucumda protein s eksikliği olduğunu öğrendım . Böyle sonuç alıp sağlıklı hamilelik yaşayan var mı . Nasıl bir yol izlediniz . Gebe kalmadan önce ve kaldıktan sonra