Gününüzü bekleyin doktorlar bu yüzden sıkı sıkı uyarıyor şimdi 3 güncük için kendinizi hırpaladığınıza üzüldüğünüze değecek mi şu gün şöyle öğrendim böyle öğrendim diyenlere aldanmayın her gebelik farklı ben 8. Gün negatif görüp 10. Gün kanda öğrendim ama benim doktorum özellikle 10. Gün istedi diye bekledim 2 gün çok üzüldüm gizli yapmıştım belki de negatif çıkacak ama Allah ın takdiri siz yine de bekleyin