Pitircikannesiyim Efeni_Annesi Aslında benim sezeryan olduğu için içim biraz rahat ameliyat sonuçta ne yapabilir lerki
Nerminn5308 Pitircikannesiyim bende devlette olacam özeli hiç istemiyorum devlette imkanlar daha güzel bence
Papatyamoms Melekecre keşke yaptırsalar ama devlet hastanelerinin %98 bu duruma karşı ilki sez ise ikincide sez olarak görülüyor direk Bunu yapan devlet hastanesi cok cok nadır oda istek üzerine zeynep kamıl ist kadın doğum hastanesi gibi hatta tek işleyen yer burası o da yıne tercihe bağlı
Kubra-ayhan Pitircikannesiyim cuma günü konya şehir hastanesinde doğum yaptım cok iyiydi daha önce özelde de yaptım böyle ilgi görmedim özel hastaneden daha guzeldi
runkli0606 Melekecre aradan belli bir zaman geçtikten sonra durum incelemesi normal çıkarsa normal doğum yapabilirsin ssvd deniyor buna çoğu anne öyle olsun diye dua ediyor hatta. Ama gerekli değerlendirme yapıldıktan sonra karar veriliyor. Engel bi durum varsa tabiki yine sezaryen olur.
Melekecre runkli0606 vlla ben normal doğum istemiyorum,sezaryan fıtığım bı hapşırmada yada öksürukte patlayacak gibi acıyor,ilk sezaryan mecburi olmuştu ,bundada hayırlsi olsun,