serapsariaslan benim de 34+1de oldu doktora gittim şükür bir problem yoktu lekelenme kaynaklı. Benim erken doğum riskinden dolayı progestan kullanıyordum onu birakmistim doktorum dediği için. Bazen ilacı bırakınca da öyle lekelenme olabileceğini söyledi. Ama mutlaka hastaneye gidip siz baktirin