Sezenaksukarademir Evet çok sevgili anneler 😍 benim ikinci doğumum olacak ama ilk bebeğim 41 haftada 28 saate dünyaya geldi. Şimdi 36 haftalık oldum ve doğumumun kolay olabilmesi için her şeyi yapmaya çalışıyorum. Tavsiyelere ihtiyacım var. 😇😇
Annesininportakali53 Sezenaksukarademir daha yeni post açtım bununla ilgili dogurdugumu eşim sayesinde rastgele öğrenmiştim 8.5 cm açılma ile hastaneye gitmişti mbastan beri yuruyus yaptım son hafta bol bol comel kalk dip köşe evi temizledim bide son hafta yine sık ilişki oldu
Kubra-ulas Sezenaksukarademir işte aradığım post 😄 39+4 den herkese selam 😄 benim oğlanın hiç gelmeye niyeti yok hiç belirtide yok 😄
Svd12345 Sezenaksukarademir bnm de oğlum 41 haftalık 22 saat de doğurdum. ama Smdi ki hamileliğim yeni daha..
Sezenaksukarademir Annesininportakali53 ev temizliği tamam, yürüyüş çok değildi ama bugün itibariyle çoğaltacağım. İlişki ve çömel kalk hareketleri bende 🤣
Sezenaksukarademir Kubra-ulas hoş geldiiiiin 😂 inşallah tecrübeli annelerimiz yazacak ve bizde sağlıkla doğuracağız 😃
Sezenaksukarademir Annesininportakali53 kıııız senin sözünü dinliyorum bugün tam 8000 adım atmışım 😂😂tabanlarım acıdı 🤕
Kubra-ulas Sezenaksukarademir inşallah ☺️ İlk doğumunuz biraz uzun sürmüş sanki Meryem ana otu aldım. Doğumum başladığın da onu kullanacağım inşallah kısa sürer doğumum ☺️
Annesininportakali53 Sezenaksukarademir ahahah🤣🤣 alışıyor insan gerçekten ben en başından normal doğum istiyordum hiç sasmaz comel kalk ve yürüyüş hep yaptım resmen bebeğimin saçı görünene kadar ağrı acı hissetmedim 🤣inşallah öyle bir dogumun olur sağlıkla al kucağına
Sezenaksukarademir Kubra-ulas yapmıştım ilk doğumda bir işe yaramadı bende maalesef. İnşallah sizin işinize yarar 😇
Minaesra birevlatsahibi ya ben bu durumdan neden korkuyorum bilmiyorum çokta saçma gelecek size şimdi ama ilk gebeliğim ve tecrübem yok, ilişki zarar vermez mi bebeğe? bebeğim aşağıda duruyor şuan, 37+5 haftalığım 😅 linç etmeyin vallahi bilmiyorum
birevlatsahibi Ssudeeriis enfeksiyon erken doğuma sebep olur. Şu an sende erken doğum riski var mı 😂😂