Ebrukaratekee canm bence bekle ben 37+5 günlükken 1 cm açılmam vardı ama dogum gözükmedi erken oldugu için kızım 40+3 günlükken dogdu türkiyede hemen suni sanciya yönleniyolat ben almanyada yaşiyorum doktorum kesinlikle suni vermicem dedi bebek ne zaman gelecegini biliyo dedi sadece sabir et aynıda dedigi gibi oldu rabbim hayırlısıyla kucagına almayı nasip etsin inşallah ama bekleye bilirsen bekle derim kendi sancını suyunun patlamasını 🤗