Tuba6161 endişelenmeye gerek yok,dahiliye veya endokrin uzmanı sana bi ilaç vericek sabahları aç karna dozuna uygun hergun düzenli içeceksin,her ay düzenli kan testinde ver ki dozunu ona göre ayarlayacaklar.Gebeyken istenilen değer 2.5 altında olsun istiyorlar.Emin ol ilacın hem bebeğe hemde sana çok faydası olacak,sağlıkla gelsin inşallah miniğin