Ekyg Kızlar merhaba bugün kan verdim detaylı troidim en fazla 5.50 olması gerekirken 6.64 çıktı bu şekilde benim gibi yüksek çıkan varmı biraz moralim bozuldu:( ph de yüksek 7.5 çıktı
IKRAM_01 Ekyg Geçmiş olsun canım. Bende dün kan verdim bugün sonuçları bekliyorum ona göre tedavi başlanacak. İlk defa yaşıyorum böyle birşey 3. Gebeliğim
Hayalim1_ Ekyg ilaç kullanıyormusun aşkım korkma korkulacak bişi yok ilacı düzenli iç aksatma doktor zaten dozunu ayarlar merak etme
Azra41 Ekyg Benimde hamilelik troidim vardı. Doğum sonrası da kullandım hala da kullanıyorum 25 mg. Doktorunuza ilaç yazmasını söyleyin sonuçta hamilelikte troid sıkıntı. Canınizi da bu sebepten sıkmayın herşeye çare var 🥰
Ekyg Kmelike1408 hayır 10 sene önce falan doktora gittiğimde de yüksek cikmsti fakat yaşım küçük olduğu için ilaç vermek istemedi diyet ve sağlık beslenme ile düşürelim dedi ozaman düşmüştü baya . Birde bugün test yaptık yüksek çıktı
Kmelike1408 Ekyg hamilelitke yukseliyo canim cogu zaman benimde ta kucuklukten. Beridir var ama hamilelikte yukseliyo dahiliye veya endokrine gidip ilac baslanmali
IKRAM_01 Ekyg Rica ederim canım. Çok teşekkür ederim. Mayıs ayında 4.25 çıkmıştı. Dün kan verdim özelde şimdi hemşire aradı 2.22 miş sonucum canım. Darısı sana olsun inşallah
Yaseee01 Benim de yüksek troidim ama ilac kullanıyorum doktor ilacını kullandigin zaman bi sıkıntı olmaz dedi korkma ilac verdiyse kullan onu
Ekyg Yaseee01 dahiliye yeni randevu aldm bakalım ne diyecek içim rahatladı sayebzde teşekkür ederm :)
Kadnag Benim de hamilelikten dolayı yükseldi ilaç kullanıyorum biraz normale döndü korkulacak bir şey yok herkes de oluyor dedi doktor
Gayekaragoz Hamileliği öğrendiğimde benim de 5 küsürdü direk ilaca başladık zaten daha önceden de kullanıyordum ilaç. Yeni değerlere henüz bakmadı doktor ama 5ten bir şey olmaz demişti bana
Minigininannesi Ekyg benimde yüksek çıkmıştı ilaç başladı doktorum suan kontrol altında her şey yolunda
Hayalim1_ Ekyg ihmal etme hemen git doktora degerın çok yüksek değil ama ilaç tedavisine başlamazsan kötüye gider korkutmak istemem fakat korkulacak bişi değil ama ihmal edilmememesı gereken bişey canım